Egy korábbi, Eger Hírekhez érkezett panasz miatt, hazánk egyik ismert kábelszolgáltatójával szerettük volna felvenni a kapcsolatot. Mindhiába.
Kezdetben telefonon próbálkoztunk, de csak az automatával tudtunk kommunikálni, aminek valljuk be, nem sok haszna van. Bármilyen opciót is választottunk, a gép utasításait követve, csak azok a “kiválasztottak” juthatnak át a „rostán”, akik már szerződéssel, és így kóddal is rendelkeznek.
De mivel mi nem adjuk fel olyan könnyen, lázasan elkezdtünk email elérhetőség után kutakodni. Végül azt sem találtunk, így személyesen jelentünk meg az egri szolgáltató központban.
Egy kedves hölgy fogadott minket, akitől egy email címet, vagy egy olyan telefonszámot szerettünk volna kérni, amiben nem automata szól vissza a vonal másik végén. Sajnálkozva felelte, hogy nem tud ebben segíteni, mert csak azoknak lehetséges a hibabejelentés, akik már meglévő ügyfeleik. Közölte, hogy se központi telefonszámuk, se email címünk nincs (sic!). Na, ez milyen már?
Annyit tudott tanácsolni, hogy esetleg postai úton küldhetünk egy levelet a központba (üdv a 21. században), vagy a honlapon található üzenő falra leírhatjuk a problémánkat, amire talán több hét múlva érkezik majd válasz.
Folytatjuk…